ششم*

اوت 10, 2008

روانپزشک از قاتل زنجیره‌ای پرسید: چی شد که شروع به کشتن آدمها کردی؟ قاتل خونسردانه جواب داد: بخاطر اینکه فکر می‌کردم «یکی نبود» همون «یکی بود«ه که دیگه نیست. اما اشتباه فکر می‌کردم

بیستم مرداد هزاروسیصدوهشتادوهفت

4 پاسخ to “ششم*”

  1. حالا چرا «یکی نبود» آبیه و «یکی بود» سبز؟
    می شه به اینم گیر داد؟
    .
    .
    منم بدم نمی یاد یه وقتایی «یکی بود»ها رو نبود کنم
    «یکی نبود»ها رو بود..
    توی دل خودم که خیلی وقته دارم این کارو می کنم
    .
    .

  2. زهرا said

    یعی زیر گنبد کبود فقط همون یکی بود که هنوزم هست؟….

  3. mehri said

    سلام عزیز با معرفت
    داستانهات عالین خیلی خوبن

  4. سلام. ممنون از لینک. دوست عزیز ار اس اس بنده فعال بوده و به ادرس زیر قابل دسترسی:
    http://surrealist.blogfa.com/rss.aspx

پاسخی بگذارید

