اول*

ژوئیه 26, 2008

خواهش می‌کنم گوشی رو بردار و منو دربه‌در نکن. قرارمون همین ساعت بود! حالا توی این شهر من چطور یه اسلحه فروش دیگه‌ رو پیدا کنم. من امروز باید راس ساعت 12 خودکشی کنم

پنجم مرداد هزاروسیصدوهشتادوهفت

یک پاسخ to “اول*”

  1. این رو که خوندنم، یاد فیلمی افتادم به نام «طعم گیلاس».. نقش اول می خواست خود کشی کنه
    دنبال کسی می گشت که روی جسدش خاک بریزه.. وقتی اون طرف رو پیدا کرد، تازه فهمید چقدر مرد عمل هست.. که در واقع نبود
    قصه ی ماها شاید همیشه همینه
    ب
    ه
    ا
    ن
    ه
    فریبی بیش نیست انگار

پاسخی بگذارید

